راهنما خرید تشک خوشخواب خرید کنیم؟

انبار خوشخواب

راهنما خرید تشک خوشخواب را مي‌توان به‌درستی، اصلی‌ترین بخش از بسترهای امروزی دانست. ارمغانی برای داشتن بستری شیک و امروزی و خوابی راحت همراه با تندرستی که در اکثر اتاق‌خواب‌های مدرن به چشم می‌خورد.

اما کدام عوامل باعث شده تشک طبی خوشخواب تا این حد پرطرفدار باشد؟

از تنوع این محصول و انگیزه سازندگان و تولیدکنندگان آن برای تولید محصولات طبی و مدیکال چه مي‌دانیم؟

در مطلب پیش رو، ضمن پاسخگویی به این پرسش‌ها به بررسی موارد زیر می‌پردازیم:

  • آشنایی با تشک رویال و ویژگی‌های کیفی آن!
  • چگونه از اصل بودن تشک رویال مطمئن شویم؟
  • تشک طبی چیست و چه تفاوت‌هایی با انواع معمولی تشک خوشخواب دارد؟

در مطالعه این نوشتار با ما همراه شوید.

تشک مموری

تشک رویال، سال‌ها همراهی…

بعد از سپری شدن دوران تشک‌های معمولی و دست‌دوز که زمانی کمدهای رختخواب را در بسیاری از منازل قدیمی پر کرده بودند، شکل و شیوه زندگی دستخوش تغییرات زیادی شده است. در چند دهه اخیر، زندگی شهرنشینی نمای دکوراتیو خانه‌های بسیاری از ما را عوض کرده و اتاق خواب‌ نیز به همین روال تغییر شکل داده است.

از این پس نوبت تشک‌‌های خوشخواب طبی است تا زیبایی و راحتی را همزمان به ما هدیه دهند.

از زمان پیدایش محصولات کالای خوشخواب مدرن و طی سال‌ها، تشک رویال مهمان خانه بسیاری از ما ایرانیان بوده و هست. سابقه طولانی تولید و عرضه این محصول، آن را به نامی آشنا و شناخته شده برای بسیاری از ما تبدیل کرده است.

تولیدات این برند در انواع گوناگون و در مدل‌های خوشخواب معمولی، طبی، فول طبی و نیز مدل‌های طبی فنری یا ترکیبی ساخته می‌شوند. این تنوع در محصولات تشک رویال، باعث شده افراد با هر نوع سلیقه و الزامات سلامتی بتوانند نمونه‌هایی از این محصول را انتخاب و خریداری کنند.

در ادامه مطلب، همراه با شما توضیحات مختصری درباره این محصولات مي‌خوانیم. اطلاعاتی که ما را با ویژگی‌هایی این تولیدات آشنا مي‌کند.

 

تشک خوشخواب رویال و آنچه باید بدانیم…

تشک خوشخواب، نام بامسما و معناداری برای هر تشکی است که خوابی خوش را برای ما تدارک می‌بیند. اما رویال چگونه چنین تدارکی برای خواب ما دیده است؟

از ویژگی‌های مشترک محصولات رویال مي‌توان به ارتفاع مناسب و محتویات درونی این تشک‌ها اشاره کرد. وجود لایه‌هایی از فنر و اسفنج با تراکم و چگالی متنوع، محصولات تشک رویال را به بسترهایی با نرمی و راحتی لازم برای خوابی آرام و عمیق تبدیل کرده است.

وجود بدنه مستحکم و منسجم و نوارهای ریباند و اسپان‌باند در این نوع تشک، دلیل دیگری است تا این تولیدات ضمن داشتن نرمی و راحتی، دوام بالایی هم داشته باشند و به‌آسانی از هم پاشیده یا دفرمه نشوند.

آیا مشخصه راحتی، به‌تنهایی برای یک تشک ایده‌آل کافی است؟

هیچ‌کس از داشتن یک تشک راحت در اتاق خواب خود ناراضی نیست! اما این رضایت زمانی کامل می‌شود که بدانیم حتی پس از ساعت‌های طولانی خواب و استراحت نیز، سلامتی ما و شکل اصلی کمر و ستون مهره حفظ خواهد شد. این موردی است که در تشک طبی فنری رویال، به آن توجه کافی صورت گرفته است.

در این محصول، علاوه بر راحتی، به کیفیت سطح و شرایط آن نیز توجه کافی شده است. وجود لایه‌های اسفنجی در کنار فنرها، از خاصیت ارتجاعی تشک کم کرده و به آن آرامش و راحتی بخشیده است.

نمونه‌های قدیمی در محصولات تشک فنری با لرزش و سر و صدای فراوان، خواب را از چشمان ما می‌گرفتند. برخلاف آنها، در محصولات طبی فنری، به سکون و آرامش افراد هم پرداخته‌ شده است!

متخصصین ارتوپدیک در طراحی این محصولات نقش داشته و نکات مهمی را در زمینه رعایت اصول علمی گوش‌زد کرده‌اند. از آن جمله، فرم‌پذیری محصولات طبی و انطباق آنها با شکل کمر و ستون مهره‌هاست. از اهمیت این مورد و نقش آن در سلامتی ستون مهره همین بس که تفاوت یک تشک معمولی را با خوشخواب طبی و مدیکال، شکل می‌دهد!

از تشک‌های طبی رویال بیشتر بدانیم!

وقتی صحبت از تشک‌های خوشخواب طبی به میان می‌آید، ذهن اغلب افراد به سوی بیمارانی جلب می‌شود که می‌توانند با استفاده از این نوع محصولات دردهای خود را کاهش دهند. هم‌چنین به‌نظر می‌رسد استفاده از این محصولات می‌تواند حتی در درمان افرادی که عضلات و مفاصل آنها در اثر فرم بد خوابیدن یا بسترهای نامناسب آسیب‌دیده نیز موثر باشد.

اما موردی که اغلب فراموش می‌شود، تاثیر مهمی است که کاربرد تشک طبی و نیز انواع طبی فنری در پیشگیری از بیماری‌های نواحی مختلف بدن دارند!

استفاده از این نوع تشک‌ها پیش از بروز مشکلات کمر و ستون مهره، به حفظ سلامتی در این بخش‌ها منتهی شده و مانع از تغییر شکل این اندام‌ها می‌شود. عاملی که ریشه و اساس بسیاری از دردهای عصبی است.

تشک‌های طبی به دلیل کاربرد لایه‌های اسفنجی با دانسیته (چگالی) مشخص در کنار فنر، از نظر میزان سفتی درجه‌بندی شده‌اند. پزشکان و متخصصین ارتوپدیک، بسته به شرایط جسمی افراد مختلف، نمونه‌هایی از این تشک‌ها را که برای حفظ سلامتی آنها مفید است، توصیه و تجویز می‌کنند.

نمونه‌های فول طبی هم بدون استفاده از هرگونه فنر و تنها با لایه‌های اسفنجی متراکم تهیه می‌شوند. در این مدل‌ها نیز درجات سفتی متفاوت و متنوعی برای همه الزامات بدنی تدارک دیده شده است.

 

چگونه رویال اصل را تهیه کنیم؟

این روزها و با بالا رفتن لیست قیمت تشک خوشخواب، نمونه‌های تقلبی و غیر اصل از این محصولات نیز در بازار بیشتر شده است. مواردی که با وجود ظاهر همسان، از محتویات متفاوتی بهره‌مند هستند. این نوع تشک‌ها دوام و طول عمر مدل‌های اصل رویال را نداشته و خیلی پیش از انتظار تخریب می‌شوند!

برای خرید تشک رویال اصل، لازم است به نمایندگی‌های معتبر و صاحب‌نام این برند مراجعه کنیم. یکی از این مراجع معتبر، نمایندگی رامش خواب است. این سایت هم‌چنین نماینده تشک رویال خوشخواب و میترا بوده و می‌توانید با آسودگی خاطر این محصولات اصل را از رامش خواب بخرید. در این صورت نگرانی بابت اصالت تشک خوشخواب خود نخواهید داشت!

هم‌چنین با در نظر گرفتن مشخصات و ویژگی‌های این نوع تشک‌ها و نیز قیمت آنها می‌توان به این اصالت پی برد.

با رامش خواب، آرامش در خواب را تجربه کنید!

شاید کمتر لذتی را بتوان با آرامش و لذت خواب مقایسه کرد. نیازی که در صورت تامین شدن به‌طور کامل، می‌تواند زمینه سلامتی روحی و جسمی را فراهم کند. اما این آرامش و راحتی، تنها با انتخابی صحیح و آگاهانه به‌دست می‌آید!

برای این کار لازم است در انتخاب برند آگاه بوده و تشک خوشخواب مورد نظر را بر اساس نیاز، الزامات جسمی و تجویزهای پزشکی انتخاب و خریداری کرد.

رامش خواب، نمایندگی فروش تشک میترا، رویال، خوشخواب و تشک ویستر، شما را تا آرامش در خواب بدرقه می‌کند.

و در پایان… از محصولات تشک رویال اصل لذت ببرید!

گفتنی از تشک خوشخواب رویال و اصالت آن بسیار است و در مطلبی به این کوتاهی نمی‌گنجد. درباره قیمت تشک رویال خوشخواب و میترا نیز می‌توان توضیحات و اطلاعات زیادی ارائه داد. درباره راحتی و خواص مدیکال این نوع تشک‌ها که همزمان راحتی و سلامتی را به اتاق خواب شما می‌آورند، نیز حرف‌های بسیاری وجود دارد.

 

آنچه بسیار بیش از قیمت تشک خوشخواب اهمیت دارد، لذت و سلامتی است که با استفاده از محصولات اصیل کالای خواب نصیب افراد می‌شود. رامش خواب بی‌شک این لذت را به کاربران تشک‌های خود ارائه می‌دهد.

رامش خواب را در فضای مجازی و به آدرس اینترنتی https://rameshkhab.com/ جستجو و دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

جدیدترین محصولات

پر فروش ترین محصولات

مقالات مرتبط

سبد خرید
پیام دهید
مشاوره قبل خرید