مزایای محافظ تشک چیست؟

محافظ تشک خوشخواب

محافظ تشک یکی از الزامات برای محافظت از تشک در برابر آلودگی، نفوذ آب و حشرات موذی است. استفاده از محافظ تشک مزایای زیادی مانند افزایش طول عمر تشک و تمیزی آن دارد. در این مقاله به معرفی محافظ و کاور تشک خوشخواب، ویژگی‌ها و تفاوت‌های آن‌ها با یکدیگر می‌پردازیم.

مزایای محافظ تشک

برای جلوگیری از کثیف شدن تشک روش‌های مختلفی وجود دارد. اگر از تشک خوشخواب استفاده می‌کنید، محافظ تشک خوشخواب بهترین روش برای حفظ تشک از کثیفی و آلودگی است. در واقع به پارچه ضخیمی که مانع ورود آلودگی و گرد و خاک و همچنین حشرات موذی به داخل تشک می‌شود، محافظ تشک می‌گویند. محافظ تشک خوشخواب دارای ویژگی‌هایی مانند دوردوزی تور و کش‌دوزی، دارای قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی، ارائه در اندازه‌های استاندارد و پارچه گردباف  است.

محافظ تشک ضد آب

محافظ ضد آب از ورود آب و رطوبت که شامل تعرق پوست بدن و سر است، جلوگیری می‌کند. در نتیجه، دیگر لازم نیست نگران خیس و کثیف شدن تشک باشید. با محافظ‌های ضد آب می‌توانید با خیالی آسوده بخوابید.

سایر مزیت‌های استفاده از محافظ  تشک خوش خواب

  • افزایش طول عمر تشک به دلیل دوری از آلودگی و ممانعت از خیس شدن آن.
  • ایجاد آرامش خیال و حس پاکیزگی در زمان خواب.
  • دیواره اغلب محافظ تشک‌ها از نوع توری است تا جریان هوا به خوبی برقرار باشد.
  • جنس پارچه آنتی باکتریال و زیر توری آن نانو است که باعث می‌شود آب به درون تشک نفوذ نکند.
  • با استفاده از محافظ تشک می‌توان از گرمای بیش از حد برخی تشک‌ها جلوگیری کرد.
  • برای تولید محافظ تشک ضد آب از پارچه گردباف ضد آب استفاده شده است.

یک محافظ تشک خوب چه  ویژگی‌هایی دارد؟

  • قابلیت شستشو: تشک‌‌های خوشخواب مدرن در برابر شستشو با آب و مواد شوینده محدودیت‌هایی دارند. با وجود این محدودیت‌ها نظافت آن‌ها به مشکل می‌خورد، لذا برای ممانعت از این امر می‌توان از محافظ تشککه بیشترین حفاظت را از تشک به‌عمل می‌آورد و آن را در برابر رطوبت، میکروب‌‌ها، لکه ‌پذیری و… محافظت می‌نماید، استفاده کرد. همچنین این محافظ به ‌خوبی و سهولت نیز قابل شستشو است.
  • تکنولوژی گردش هوا: با وجود این فناوری، درجه کیفیت محافظ تشک خوشخواب بالا رفته است و این سیستم از رکود هوا در محیط اتاق ‌خواب پیشگیری می‌کند و تازگی و طراوت را در بستر حفظ می‌کند.
  • مقاوم در برابر آلرژی: با استفاده از پارچه خوب و دوخت قوی، محافظ تشک می‌تواند در برابر مواد خارجی مضر مانند عوامل میکروبی و آلرژی، غبار، تعرق و آلودگی‌های محیطی و همچنین ورود آب و حشرات موذی به داخل تشک جلوگیری کند و تشک شما نفوذناپذیر شود.
  • ضد رطوبت: محافظ تشک معمولا از لایه ضد رطوبت برخوردار است. این محافظ باعث می‌شود تا تشک از نفوذ رطوبت مصون بماند.

راهنمای خرید محافظ تشک خوشخواب

محافظ تشک خوشخواب در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف وارد بازار می‌شود. هنگام خرید علاوه بر طرح و زیبایی، به نیاز خود نسبت به یک یا دو نفره بودن تشک، میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و کیفیت آن دقت کنید. همچنین برخی از محافظ‌ها برای یک آسیب مشخص طراحی و تولید شده‌اند اما دسته دیگر در برابر بسیاری از آسیب‌ها مقاوم هستند.

به‌طور معمول افرادی که مشکل کنترل ادرار دارند از محافظ‌ ضد آب تشک یا Water proof استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند افراد بیمار، کودکان یا کسانی باشند که حیوانات خانگی مثل سگ و گربه دارند و ممکن است شب در کنار آن‌ها بخوابد. ضد آب بودن این محافظ‌ها به‌خاطر استفاده از لاتکس طبیعی در ساخت آن‌ها است، اما دقت داشته باشید که درست است لاتکس طبیعی از عبور مایعات و تعرق بدن به داخل تشک جلوگیری می‌کند، در عین حال با عبور دادن جریان هوا باعث می‌شود بدن عرق نکند. یکی از نمایندگان تشک خوشخواب در ایران رامش خواب است که با ارائه خدمات پس از فروش خریدی باکیفیت و مطمئن را به شما هدیه می‌دهد.

تفاوت کاور و محافظ تشک

شاید بسیاری از افراد فکر کنند که محافظ تشک و کاور تشک خوشخواب یکی هستند و با هم تفاوتی ندارند، اما این‌طور نیست و این دو از نظر ساختار و کاربرد با یکدیگر متفاوت‌ هستند. در واقع کاور تشک خوشخواب برخلاف محافظ تشک نمی‌تواند از ورود مایعات و تعرق بدن به داخل تشک جلوگیری کند. کاورها در طرح و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. در حالی که محافظ‌ها معمولا فاقد طرح هستند و رنگ ساده‌ای دارند. به‌طور کلی کاور تشک جزئی از سرویس روتختی است که در سرویس‌های روتختی برای طرح و رنگ کاور تشک، بالشت و کوسن  ست در نظر گرفته می‌شود.

طرح و رنگ کاور تشک در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب بسیار موثر است و می‌تواند هماهنگ با فرش و پرده‌های اتاق باشد. کاور تشک به همراه سرویس روتختی جزئی از جهزیه نیز محسوب می‌شود. بنابراین انتخاب حساسی برای خانم‌های جوان است. نکته دیگری درباره کاور تشک خوشخواب این است که این کاورها فقط برای تختخواب به کار نمی‌روند و افرادی که از تشک به جای تختخواب استفاده می‌کنند نیز لازم است که  کاور تشک تهیه کنند. در برخی موارد کاور تشک را به عنوان ملحفه هم می‌شناسند. انواع کاور تشک شامل کاور تشک زیپ‌دار و کاور دور کش  است.

قیمت محافظ تشک  خوشخواب

قطعاً زمانی که محافظ تشک مورد نظر خود را خریداری می‌کنید گارانتی یا خدمات پس از فروش آن نیز برای شما بسیار اهمیت دارد. داشتن ضمانت معتبر برای یک کالا می‌تواند خیال مشتری را از اصل بودن و کیفیت بالای آن محصول راحت کند. همچنین خرید از برندی معتبر و با سابقه می‌تواند ضامن اصل بودن آن و گارانتی محصول باشد، که محصولات رامش خواب از این قاعده و قانون مستثنی نیستند.

برای تولید محافظ تشک با استانداردهای لازم و ارائه آن به بازار و سپس به مشتریان، به نیروی انسانی و متخصص کارآزموده، تجهیزات فنی، صرف زمان و هزینه نیاز است. مواردی که ذکر شد به علاوه کیفیت و جنس پارچه استفاده شده در تولید محافظ، برند سازنده و ضد آب یا عادی بودن، تک نفره و دو نفره بودن نیز در تعیین قیمت محافظ تشک دخیل هستند.

به یاد داشته باشید که درست است قیمت محصول در خرید آن از عوامل مهم است اما هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. زیرا محافظ تشک خوشخواب مستقیما با سلامت شما در ارتباط است و انتخاب درست و باکیفیت می‌تواند برای شما خوابی راحت و آرام را به ارمغان بیاورد.

سخن پایانی

جهت پاکیزگی بیشتر و همچنین جلوگیری از نفوذ ادرار به داخل تشک برای افراد بیمار و کودکان استفاده از محافظ ضد آب تشک خوشخواب لازم است. همان‌طور که در این مقاله عنوان شد محافظ تشک دارای مزایای فراوانی است. در هنگام خرید محافظ و کاور تشک خوشخواب باید به کیفیت، قیمت و نوع نیاز خود دقت نمایید. محافظ تشک و کاور تشک بسته به نوع برند و کیفیت آن متفاوت است، اما شما می‌توانید کاور و محافظ‌ خوشخواب مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از نمایندگی رامش خواب تهیه کنید.

رامش خوای نمایندگی تشک خوشخواب ،تشک طبی و تشک رویال را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

جدیدترین محصولات

پر فروش ترین محصولات

مقالات مرتبط

سبد خرید
پیام دهید
مشاوره قبل خرید