تشک خوشخواب طبی مناسب را از کجا بخریم؟

تشک ام بی ام خوشخواب

تشک خوشخواب طبی مناسب از کجا بخریم؟

اگر بخواهیم بر اساس استانداردها محاسبه کنیم همه ما به حدود 7 ساعت خواب در شبانه‌روز نیاز داریم. تشک استاندارد از ضروریات یک خواب مناسب است و اگر دچار دردهای مزمن باشید تشک خوشخواب طبی مناسب انتخاب به‌جا و معقولی برای شما خواهد بود.

 

تشک خوشخواب مناسب علاوه بر آنکه خواب خوبی را در طول شب برای شما فراهم می‌کند سلامت بدن شما را نیز به‌همراه خواهد داشت. در این میان جنس تشک و مواد به‌کاررفته در آن بسیار موثر خواهد بود.

در ادامه مطلب از تشک طبی، قیمت‌ تشک خوشخواب، معایب و مزایا و مواردی از این دست که به شما در انتخاب یک تشک مناسب کمک می‌کند، خواهیم گفت.رامش خواب نمایندگی تشک رویال و تشک طبی را هم بر عهده دارد.

 

تشک طبی برند خوشخواب

تشک مناسب

اکثر افراد بر این باورند که تشک مناسب تشکی است که نرم باشد. در ادامه به این مسئله خواهیم پرداخت که الزاما تشکی که نرم است نوع مناسبی محسوب نمی‌شود، به‌خصوص اگر تشک خوشخواب طبی مناسب مدنظرتان باشد.

از استانداردهای یک تشک خوب برای شما خواهیم گفت و نوع مناسب تشک طبی را به شما معرفی می‌کنیم.

قطعا خواب بر روی زمین سفت‌وسخت چندان برایتان خوشایند نخواهد بود پس باید تشک مناسبی برای خود انتخاب کنید و در صورت استفاده از تخت نیاز به استفاده از نوع خاصی تشک خواهید داشت که در بازار به تشک‌های خوشخواب معروف‌اند.

امروزه انواع و اقسام تشک‌های خوشخواب در بازار با قیمت‌های متنوع موجود است که می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خود نوع ساده تشک خوشخواب یا یک تشک خوشخواب طبی تهیه کنید.

تشک خوشخواب

کافی است سری به بازار بزنید تا انواع و اقسام تشک های خوشخواب را با قیمت‌ها و کیفیت‌های متنوع ببینید. اما چه چیز در این بازار آشفته می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند؟ اصلا شاید از خود بپرسید چه تفاوتی میان این کالاها با یکدیگر وجود دارد؟

تفاوت تشک خوشخواب طبی با تشک خوشخواب معمولی در چیست؟ کدام تشک با توجه به بودجه شما برایتان مناسب خواهد بود؟ در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال‌ها بپردازیم.

ویژگی تشک‌های خوشخواب

فرقی ندارد تشک خوشخواب طبی مدنظرتان باشد یا تشک خوشخواب معمولی؛ در تمامی آن‌ها به چند نکته باید توجه داشت. جنس اسفنج مناسب، راحتی، دوام، فنر باکیفیت، مموری فوم مناسب با ارتفاع استاندارد و فضای مناسب برخی از این ویژگی‌هاست.

تشک خوشخواب ارتوپدیکی

تشک نرم مموری

جنس اسفنج: اسفنج هر چه متراکم‌تر باشد باعث می‌شود تشک سفت‌تر شود که این نوع از تشک‌ها، تشک طبی هستند. اسفنج‌های بازتر موجب شل‌تر و گودتر شدن تشک می‌شوند. فراموش نکنید اسفنج‌های متراکم‌تر که در تشک خوشخواب طبی استفاده می‌شود وزن بیشتری دارند.

راحت بودن: وقتی از راحتی تشک سخن می‌گوییم منظورمان این است که بدنمان در بهترین حالت یا بهتر بگوییم در استانداردترین وضعیت خود قرار بگیرد.

شانه، باسن و کمر که در حالت خواب بیشترین وزن بدن روی آن‌هاست باید در بهترین وضعیت خود باشند تا شخص خواب راحتی داشته باشد. بنابراین تشک باید تکیه‌گاهی مناسب برای بدن باشد.

دوام: هر چه مواد با کیفیت‌تری در ساخت تشک خوشخواب استفاده شود قطعا تشک دوام بیشتری خواهد داشت. شاید این نوع از تشک‌ها قیمت بالایی داشته باشند اما خیالتان راحت است که می‌توانید برای مدت طولانی از کالایی با کیفیت استفاده کنید.

این کیفیت حتی بر روی خستگی بدنتان پس از یک روز کاری پرمشغله هم موثر خواهد بود و به زبان ساده‌تر می‌تواند خستگی یک روز شلوغ را از بدنتان رفع کند.

فنر باکیفیت: فنر از نکات مهم در تشک است که نوع پاکتی این فنرها مناسب‌ترند و در دراز مدت باعث ایجاد صدای جیرجیر در تشک نمی‌شوند. بنابراین هنگام خرید تشک خوشخواب به این نکته توجه کنید.

مموری فوم مناسب: امروزه در تشک‌های خوشخواب از مموری فوم‌های با کیفیتی استفاده می‌شود که نقش مهمی در تسهیل جریان خون و درد ستون فقرات دارند.

همچنین این مموری فوم‌ها برگشت‌پذیری مناسبی پس از برداشتن فشار دارند و به‌سرعت به حالت اولیه خود بر می‌گردند.

ارتفاع تشک: در ساخت تشک‌های خوشخواب از موکت، الیاف، پنبه و مواد دیگر استفاده می‌شود که در طول عمر و ارتفاع کالا موثر است؛ توجه داشته باشید که تشک مرغوب‌تر ارتفاع بیشتری دارد.

تمامی مواردی که گفته شد در قیمت تشک‌‌ خوشخواب و تشک خوشخواب طبی تاثیرگذار است.

تشک فنر منفصل طبی خوشخواب

تشک فنر منفصل

فضای مناسب: در طول شبانه‌روز چندین بار در حین خواب جابه‌جا می‌شویم؛ بنابراین باید تشکی را انتخاب کنیم که از نظر وسعت فضای کافی داشته باشد. اگر توجه کنید تشک مهمان یا آن‌هایی که برای سفر استفاده می‌شوند و مختص کمپ‌اند دارای اندازه‌های کوچک و فضای محدودی‌اند،به دلیل آنکه استفاده از آن‌ها برای درازمدت نیست اما در مورد تشک خوشخواب این مسئله صدق نمی‌کند و باید به فضای مناسب تشک توجه شود.

در این مقاله به صورت کامل با تشک ارتوپدیک  آشنا خواهید شد.

انواع تشک های خوشخواب

تشک فنری: این تشک‌ها حالت ارتجاعی دارند، ارزان‌اند و برای افراد با سنین کم و وزن پایین توصیه می‌شوند.

تشک اولتراپدیک خوشخواب اصل

تشک مخصوص دیسک کمر و کمر درد

تشک خوشخواب طبی:  تشک طبی همان‌طور که از اسمش پیداست خاصیت طبی و به‌نوعی درمانی دارد و نه‌تنها برای افرادی که مشکلات ستون فقرات دارند مناسب است بلکه برای سایر افراد نیز حالت استاندارد و مناسبی دارد.

تشک خوشخواب طبی خود به انواع فومی، اسفنجی و مموری فوم تقسیم می‌شود که نوع فومی آن ارزان بوده و برای مصارف کوتاه‌مدت توصیه می‌شود. نوع اسفنجی با کیفیت‌تر است و قیمت آن با توجه به اسفنج به‌کاررفته در آن متفاوت است.

تشک طبی با مموری فوم نسبت به دو مدل دیگر قیمت بالاتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مزایا ومعایب انواع تشک‌ها اینجا کلیک کنید.

تشک سفت

تشک سفت

تشک طبی-فنری: اسفنج مناسب، فنربندی صحیح و ویژگی‌های مثبت دیگر از این تشک کالایی ایده‌آل ساخته که برای تمام سنین مناسب خواهد بود.

لیست قیمت تشک خوشخواب

 قیمت تشک خوشخواب معمولا بر اساس کیفیت و مواد به‌کارررفته در آن تعیین می‌شود. معمولا تشک خوشخواب طبی مناسب گران‌تر است اما ما به شما توصیه می‌کنیم که کمی بیشتر هزینه کنید تا یک عمر کالایی داشته باشید تا از خوابیدن روی آن نهایت لذت را ببرید و کمتر به مشکلات ستون فقرات دچار شوید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم ویژگی‌های تشک خوشخواب را به زبان ساده به شما بگوییم تا در تصمیم‌گیری برای خرید بهتر و مقرون به‌صرفه به شما کمک کند؛ در زندگی پرمشغله امروزی شاید برای شما مشکل باشد که ساعاتی را صرف گشتن در خیابان‌ها و فروشگاه‌ها برای یافتن کالای مناسب خود کنید. از طرفی قیمت‌های متنوع و متفاوتی که از این کالا در بازار وجود دارد می‌تواند باعث ایجاد شک و دودلی در خریداران می‌شود.

اما نباید فراموش کنیم که با انتخاب کالای مناسب و پرداخت مبلغی بیشتر می‌توانیم کالای با کیفیتی داشته باشیم، به‌خصوص درباره تشک خوشخواب طبی مناسب که به سلامت ما مرتبط است. سری به سایت رامش خواب بزنید تا کالای مورد نظر خود را با ویژگی‌های مطلوبتان بیابید.

این‌کار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت شما لیستی از انواع  مختلف تشک خوشخواب و تشک خوشخواب طبی را با قیمت‌های مختلف و ویژگی‌های متنوع نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

جدیدترین محصولات

پر فروش ترین محصولات

مقالات مرتبط

سبد خرید
پیام دهید
مشاوره قبل خرید