اهمیت کفی تخت‌ فلزی جکدار

کفی تخت فلزی

اهمیت کفی تخت‌ فلزی جکدار

هیچ چیز به اندازه یک خواب راحت، نمی‌تواند انرژی مضاعفی برای یک روز شلوغ کاری به شما هدیه کند. بنابراین منطقی است که بررسی کنید، آیا تخت‌خواب شما به اندازه کافی راحت هست یا خیر؟

شاید تاکنون به این مساله توجه نکرده باشید که آنچه زیر تشک شما قرار می‌گیرد، اهمیت ویژه‌ای برای سلامتی شما دارد. درواقع باید گفت کفی تخت، می‌تواند باعث شود هنگام بیدار شدن احساس خوبی داشته باشید یا کسل و خسته، روز خود را شروع کنید.

کفی تخت فلزی

کفی فلزی تخت

اهمیت کفی تخت‌

 

اهمیت کفی تخت‌ چیست؟

فرقی نمی‌کند که برای سرویس جهیزیه خود، تخت‌خواب سلطنتی انتخاب کرده باشید یا یک تخت ساده چوبی، به‌هرحال شما به پایه‌هایی احتیاج دارید که تشک خود را روی آن قرار دهید تا از زمین فاصله داشته باشد و مماس با کناره‌های تخت شما قرار گیرد.

پایه‌های تشک، انواع مختلفی دارند که کفی فلزی، چوبی و پلاستیکی، پرکاربردترین آن‌هاست.

آنچه مهم‌تر از نمای ظاهری تخت شماست، راحتی آن است. بنابراین بسیار مهم است که چه پایه و تشکی را انتخاب می‌کنید.رامش خواب نمایندگی تشک طبی ، تشک خوشخواب و تشک رویال می باشد.برای خرید این تشک ها هم روی رامش خواب حساب کنید.

کفی تخت فلزی جکدار

امروزه تخت‌خواب‌ها جزئی جدانشدنی از دکوراسیون داخلی منازل هستند و علاوه بر کاربردی بودن، باید به زیبایی آن‌ها نیز توجه شود.

وجود یک کفی تخت فلزی جکدار، هم می‌تواند دکوراسیون مینیمال اتاق خواب شما را جذاب‌تر کند و هم آرامش بیشتری در هنگام استراحت، برای شما به ارمغان بیاورد.

حتی اگر چینش اتاق خواب شما از سبک خاصی پیروی نمی‌کند، کفی‌های جکدار می‌توانند یک انبار کوچک با دسترسی راحت باشند.

کفی تخت فلزی جکدار، نوعی پایه تشک است که از آلیاژ فلزی باکیفیت و مقاوم ساخته می‌شود. معمولا این کفی‌ها در سایز استاندارد برای تخت‌های یک‌نفره تولید می‌شوند، البته با رعایت این نکته که از هر چهار طرف با بدنه تخت، فاصله داشته باشند.

برای تخت‌های دو نفره، اغلب از دو کفی تخت فلزی سایز یک نفره استفاده می‌شود، اما کفی با ابعاد دلخواه نیز می‌توان سفارش داد. این کفی‌ها مجهز به یک جک فلزی برای جابجایی آسان هستند.

کفی تخت فلزی جکدار چه کاربردی دارد؟

امروزه که بیشتر خانه‌ها آپارتمانی شده‌اند و از هر طرف از مساحت اتاق خواب‌ها کم می‌کنند که به پذیرایی و نشیمن بیفزایند، کمبود جا برای خانم‌ها یک معضل پیچیده است.

از طرفی نمی‌توان اتاق خواب را شلوغ و به‌هم ریخته رها کرد، زیرا چه از نظر قوانین فنگ شویی و چه از نظر روانی، استراحت در یک محیط به هم ریخته، کسالت و خستگی را تشدید می‌کند.

به‌همین سبب بسیاری از طراحان داخلی، رنگ‌های روشن و چینش بر اساس سبک مینیمال را برای اتاق خواب پیشنهاد می‌کنند؛ به‌این ترتیب که فضای اتاق تا حد امکان خلوت باشد و هیچ لوازم اضافه‌ای در آن به چشم نخورد.

کفی تخت فلزی جکدار، یک انتخاب هوشمندانه برای اتاق‌ خواب‌های کوچک است. با استفاده از این کفی، شما به‌راحتی قادر خواهید بود تا لوازم اضافی خود را زیر تخت جاساز کنید و هر زمان که به آن‌ها نیاز دارید با جابجا کردن جک، به لوازمتان دسترسی داشته باشید.

حتی اگر اتاق خواب شما بزرگ و جادار است، باز هم کفی تخت فلزی جکدار، می‌تواند زیر تخت‌خواب شما را به یک انبار کوچک برای روتختی‌های رنگارنگ یا حتی گاو صندوق، تبدیل کند.

نقش مهم کفی تخت فلزی جکدار در دکوراسیون مینیمال

 

مزایای کفی تخت فلزی جکدار

در مقایسه با پایه‌های تشک پلاستیکی و چوبی، قطعا فلز گزینه مناسب‌تری است، زیرا از استحکام خوبی برخوردار است و استهلاک کمتری دارد.

پایه‌های چوبی و پلاستیکی، صفحه‌ای هستند و امکان تنفس تشک در قسمت زیرین را سخت می‌کنند، اما شکل پنجره‌ای کفی تخت فلزی جکدار، جریان هوا را به راحتی در سراسر تشک به حرکت می‌اندازد.

از طرفی وزن تشک به درستی روی پایه فلزی پخش می‌شود و همین تعادل در توزیع یکسان وزن بدن شما روی تشک نیز اتفاق می‌افتد؛ در نتیجه شما با حس خوب از خواب برمی‌خیزید و خبری از خستگی شب قبل در بدن شما نیست.

اگر از آن دسته افراد خانه‌داری هستید که عادت دارید همه نقاط منزل را برق بیاندازید، کفی تخت فلزی جکدار یک پیشنهاد عالی برای شماست، زیرا دیگر نیازی نیست به‌خاطر سنگینی پایه‌های چوبی، فقط در خانه تکانی‌های نزدیک به عید نوروز، زیر تخت را تمیز کنید. تنها با حرکت دادن جک، می‌توانید هر زمان که اراده کردید به زیر تخت برای تمیزکاری دسترسی داشته باشید.

از دیگر مزایای کفی‌های فلزی باید به سهولت استفاده از آن‌ها اشاره کرد. شما کفی تخت را به صورت آماده خریداری می‌کنید و نیازی به سرهم‌بندی و پیچ و مهره بستن ندارد.

در نهایت این‌که انبار زیر تخت شما، یک فضای امن و خارج از دید است که لازم نیست نگران مرتب کردن آن باشید. بنابراین می‌توانید سر فرصت برای نظم بخشیدن به آن اقدام کنید و هر آن چیزی را که می‌خواهید از دسترس دیگران، به‌ویژه بچه‌ها، دور نگه دارید در آن پنهان کنید.

مواد به‌کار رفته در کفی تخت فلزی جکدار

این روزها کفی تخت فلزی جکدار به سبب مزایا و کاربردهای متعددی که دارد، مشتریان بسیاری پیدا کرده است.

از این‌رو کم نیستند، سودجویانی که محصول بی‌کیفیت را به جای کالای اصل و مرغوب، عرضه کنند و از این راه‌ پول‌های هنگفتی به جیب بزنند. البته این کار یک پیامد دیگر هم دارد و این است که عده‌ای نسبت به کیفیت کفی‌های فلزی بدگمان می‌شوند.

بنابراین بهتر است کفی‌های جکدار فلزی را از فروشگاه‌های باسابقه و معتبر خریداری کنید که ضمانت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش داشته باشند.

پایه‌های تشک مرغوب از جنس آهن یا فولاد سبک هستند که در عین استحکام به‌راحتی قابل جابجایی‌اند. رویه کفی فلزی با رنگ‌های استاندارد پوشیده شده است تا بر عمر مفید آن‌ها بیفزاید.

کفی تخت فلزی جک‌دار به هیچ عنوان حساسیت‌زا نیست و ایجاد آلرژی نمی‌کند. برخلاف برخی ادعاهای بی‌اساس، این پایه‌های تشک، نه‌تنها باعث ایجاد مشکل نمی‌شوند، بلکه سبب می‌شوند تا وزن روی تشک به شکل اصولی توزیع ‌شود و در نهایت خواب راحتی به ارمغان می‌آورند.  اگر می‌خواهید درباره تشک‌های مختلف بدانید اینجا را ببینید.

کفی تخت فلزی جکدار یک انبار کوچک در اتاق خواب شما

 

نکات مهم هنگام خرید کفی تخت فلزی جکدار

مهم‌ترین نکته این است که ابعاد تخت خود را بدانید تا پایه تشک مناسبی تهیه کنید. اگر تخت شما دست‌ساز است و طول و عرض متعارف ندارد، می‌توانید کفی تخت را با ابعاد دلخواه سفارش دهید.

نکته دیگر این‌که شما باید ارتفاع اتاق خوابتان را درنظر بگیرید، چراکه با کشیدن جک، کفی بالا می‌رود. بنابراین اندازه‌ها را محاسبه کنید که اگر نیاز شد، کفی با توجه به ارتفاع اتاق شما تنظیم شود.

چنانچه تمایل داشته باشید می‌توانید برای فضای زیر تخت، جداکننده و گاو صندوق هم در نظر بگیرید. ضمنا خیالتان از بابت سر و صدا هم راحت باشد، هیچ صدای اضافه‌ای از کفی‌های جکدار فلزی در نمی‌آید.

نکته دیگر اینکه گمان نکنید پایه‌های تشک فلزی فقط مخصوص تخت‌هایی است که جنس فلزی دارند، این کفی‌ها برای هر نوع تختی قابل استفاده هستند.

بار دیگر تاکید می‌کنیم، برای اطمینان از مرغوبیت مواد به‌کار رفته در کفی‌های فلزی جکدار، آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

کلام آخر

کلام آخر این‌که در روزگاری که برای امرار معاش مجبور به ساعت‌ها کار و تلاشِ سخت و بی‌وقفه هستید، لذت یک استراحت دلچسب را از خود دریغ نکنید. کفی تخت فلزی جکدار، می‌تواند کیفیت خواب شما را بالا ببرد و سلامتی‌تان را تضمین کند.

جنس کفی تخت فلزی جکدار از فلزات سخت و بدون حساسیت است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

جدیدترین محصولات

پر فروش ترین محصولات

مقالات مرتبط

سبد خرید
پیام دهید
مشاوره قبل خرید